Prihodi HT-a porasli 8,7 posto, a neto dobit za 9,5 posto

Typography

Hrvatski Telekom (HT) u prvom je tromjesečju ostvario 1,82 milijarde kuna ukupnih prihoda, što je 8,7 posto više nego godinu prije dok je neto dobit porasla za 9,5 posto, na 149 milijuna kuna, izvijestila je u petak ta telekomunikacijska tvrtka.

Kako se navodi u financijskom izvješću, konsolidacija Crnogorskog Telekoma u siječnju ove godine pozitivno je utjecala na rezultate HT-a. Ukupni prihodi u prva tri mjeseca 2017. porasli su za 8,7 posto u odnosu na isto razdoblje lani i iznose 1,82 milijardi kuna.

Osim doprinosa Crnogorskog Telekoma, prihodi su povećani u ključnim segmentima: pokretnim telekomunikacijama, širokopojasnom pristupu i televiziji, veleprodaji i energiji, dodaje se.

EBITDA prije jednokratnih stavki povećana je za 7,4 posto, na 674 milijuna kuna, uz EBITDA maržu koja je na razini od 37,1 posto, što je za 0,4 postotna poena manje u odnosu na isto razdoblje lani.

Neto dobit je u prvom kvartalu povećana za 9,5 posto i iznosi 149 milijuna kuna. Izuzme li se učinak Crnogorskog Telekoma, neto dobit je povećana je za 6,8 posto i iznosi 145 milijuna kuna.

Kompanija je u ovom razdoblju povećala kapitalna ulaganja za 16,6 posto, uključujući doprinos Crnogorskog Telekoma. Bez tog učinka, realizacija kapitalnih ulaganja u prvom kvartalu povećana je za 9,7 posto u odnosu na isto razdoblje lani, na 344 milijuna kuna, što je i dalje dvostruko više nego svi operatori zajedno.

"U prvom tromjesečju 2017. godine Hrvatski Telekom nastavlja s trendom povećanja ključnih financijskih pokazatelja i na stabilnom je putu rasta. Idućih mjeseci bit ćemo usmjereni na daljnja ulaganja u našu infrastrukturu", kazao je predsjednik Uprave HT-a Davor Tomašković.

Dodao je da zajedno s Crnogorskim Telekomom stvara preduvjete za promjene u ovoj kompaniji koja predstavlja prvi iskorak HT-a na regionalno tržište.

"Crnogorski Telekom je u prvom tromjesečju već poduzeo korake nužne za transformaciju kompanije i stabilizaciju financijskih pokazatelja. Vjerujemo kako će redizajn organizacije i akcijski plan za realizaciju sinergijskih efekata u području nabave, veleprodaje i tržišnog nastupa znatno pridonijeti pozitivnim promjenama i što bržem povratku Crnogorskog Telekoma na put rasta.", zaključio je Tomašković

Prijavite se na naš Newsletter