U prvom tromjesečju Optima Telekom ostvario rast prihoda od 20,6 posto

Optima Telekom

Typography

Optima Telekom je prvo tromjesečje 2018. u odnosu na prethodnu godinu završio s rastom prihoda od 20,6 posto kao i rastom operativne dobiti (EBITDA) prije jednokratnih stavki za 5,2 posto.

Povećanju ukupnih prihoda najviše su pridonijeli pozitivni trendovi ostvareni od usluga koje su fokusu ponude Optima Telekoma, a riječ je o uslugama multimedije i interneta. Uz ove usluge, povećani su i prihodi u segmentu javne govorne usluge te podatkovnih usluga.

U odnosu na prethodnu godinu, u proteklom tromjesečju Optima Telekom je prihode od multimedije povećao za 43,4 posto, dok su prihodi od interneta povećani za 39,4 posto. Prihodi od javne govorne usluge također bilježe porast, i to za 18,1 posto u odnosu na prethodnu godinu. Iako je trend pada prihoda od javne govorne usluge prisutan već neko vrijeme prvenstveno kao posljedica općeg globalnog trenda pada korištenja javne govorne usluge, Optima Telekom u ovom segmentu bilježi pozitivne rezultate ponajviše zbog utjecaja pripojenog H1 Telekoma. Pripajanje H1 Telekoma doprinijelo je i pozitivnim rezultatima u prihodima od podatkovnih usluga koji su, u odnosu na prethodnu godinu, veći za 7,0 posto.

Konsolidirana kapitalna ulaganja u prvom kvartalu 2018. iznosila su 31,5 milijuna kuna od čega je 13,1 milijun kuna uloženo u razvoj pristupne optičke mreže, širenje mreže kolokacija te korisničku opremu za pružanje IPTV i internet usluga rezidencijalnim korisnicima. U jezgru mreže uloženo je 2,1 milijuna kuna, dok je 15,9 milijuna kuna uloženo u proširenje usluga korisnicima.

„U prvom tromjesečju 2018. godine nastavili smo s povećanjem profitabilnosti i zadržavanjem stabilne tržišne pozicije koju smo u srpnju prošle godine dodatno osnažili formalnim pripajanjem H1 Telekoma. Tome u prilog govori i ostvareni poslovni rezultat u kojem su ukupni poslovni prihodi za 20,6 posto viši u odnosu na isto razdoblje prethodne godine dok EBITDA prije jednokratnih stavki bilježi povećanje za 5,2 posto. Na izvrsne rezultate ponajviše je utjecao rast prihoda od multimedijalnih i Internet usluga koje je Optima Telekom definirao kao perjanice svoje ponude. Razvoj kvalitetnih proizvoda koji nude konkretnu, uporabnu vrijednost te jačanje ukupne konkurentnosti misija je kojoj se nastavljamo posvećivati i u mjesecima pred nama. Kako bismo opravdali očekivanja naših privatnih i poslovnih korisnika, uz nastavak razvijanja inovativnih i jedinstvenih usluga koje im pojednostavljuju svakodnevicu, idućih mjeseci nastavljamo značajno ulagati i u jačanje infrastrukture“, izjavio je Zoran Kežman, predsjednik Uprave Optima Telekoma.

Prijavite se na naš Newsletter