Rezultati brojnih istraživanja pokazuju da je broj ljudi koji redovito posjećuju teretanu udvostručio u zadnjih 10 godina, a taj broj iz godine u godinu raste.
Kako otvoriti teretanu ili fitness centar? Iako zahtijeva velika ulaganja, otvaranje teretane ili fitness centra može biti vrlo isplativ posao.
Nakon što ste se odlučili na ovaj korak, potrebno je donijeti niz odluka. Neke od tih odluka tiču se načina poslovanja, a neke same dvorane i pitanja nabave sprava i druge opreme.
Trebate li nabaviti novu ili rabljenu opremu? Da li je lakše i isplativije da opremiti fitness centar ili teretanu online?
Planirate li otvoriti teretanu, u nastavku pročitajte odgovore na ova i mnoga druga pitanja, kao i koji su glavni čimbenici koje trebate uzeti u obzir kako bi vaš posao bio isplativo.
Kako otvoriti teretanu
Prostor za teretanu – odaberite pravu lokaciju
Nakon što ste odlučili otvoriti teretanu ili fitness centar, prvo što trebate napraviti je pronaći prostor i odrediti mjesto na kojem će se nalaziti.
Ako ste se odlučili za najam prostora, vodite računa o cijeni najma jer je to jedan od najvećih izdataka koji ćete imati svaki mjesec.
Odredite koliki vam je prostor potreban, kako ne biste iznajmljivali previše prostora i imali više troškova nego što je potrebno.
Vodite računa o sustavu ventilacije koji prostor ima, kako u teretani ne bi bilo zagušljivo i kako bi protok zraka bio adekvatan.
Kada birate lokaciju poslovanja, imajte na umu da će veliki dio vaših članova biti ljudi koji žive ili rade u blizini.
Dakle, odaberite mjesto koje je gušće naseljena, te obratite pozornost na pristup lokaciji. Parkirna mjesta su bitan faktor za buduće članove, s obzirom na veliki broj ljudi trening ide autom.
Oprema – nabavka opreme i adekvatan raspored uređaja
Prva investicija uz najam ili kupnju prostora za teretanu je njeno opremanje i adaptacija. Za početak opremite prostor najtraženijim uređajima, a s razvojem posla proširite ponudu.
Osnovna oprema ono što trebate su trake za trčanje, bicikli, bench, gladijator, sprave za noge, šipke i utezi.
Od dodatne opreme možete nabaviti utege različitih težina, vijače, bučice, stepere za aerobik, elastične trake i ekspandere, strunjače, kao i ostale rekvizite koji se koriste na treninzima.
Prilikom donošenja odluke o kupnji nove ili rabljene opreme ovisit će o vašoj financijskoj situaciji. Iako je rabljena oprema jeftinija, kupnjom nove provjereno kvalitetne opreme bit ćete sigurni da se neće često kvariti.
Također, vrlo često, uz uređaje dobivate jamstvo na određeni broj godina, tako da ne morate brinuti o njihovom popravku.
Vrlo je važno da raspored uređaja bude odgovarajući, kako biste maksimalno iskoristili prostor koji imate. Možete izdvojiti zasebne regije za kardio trening, grupni trening i trening snage, ili tako odlučiti odvojene ženske i muške zone za trening.
Proširite ponudu – dodaci koji će privući kupce
Iako su veliki dio toga, članarine za praktičare ne moraju biti vaš jedini izvor prihoda. Nakon što ste na temelju različitih podataka zaključili koji je to optimalni iznos članarine koji možete odrediti, možete uvesti neke dodatke koji će povećati zadovoljstvo vaših kupaca, a ujedno i vaš prihod.
Grupni treninzi kao što je aerobik, joge ili pilatesa mogu biti idealan način za privlačenje klijenata, a njihovu cijenu određivati ovisno o treneru koji ih drži, broju članova koji mogu pohađati trening u isto vrijeme, kao i broju treninga koji su dostupni na tjednoj bazi.
Također možete uključiti u svoju ponudu proizvoda poput proteinskih napitaka i poslastica koje mnogi vježbači konzumiraju nakon treninga.
Natjecanje – istražite ponudu konkurentskih teretana
Ako u vašoj blizini već postoje teretane, potrebno ih je detaljno istražiti, a ako ne postoje, saznati postoji li neki konkretan razlog zašto je tome tako.
Istražite ponudu postojećih teretana, visinu njihove članarine, opremljenost, dodatne pogodnosti koje nude i ostale relevantne informacije na temelju kojih ćete kreirati svoju ponudu.
Pobrinite se da klijenti ponuditi nešto više od konkurencije kako bi im motiviran da se odlučite za svoju teretanu ili fitness centar.
Iako prilikom otvaranja teretane morate razmišljati o mnogo stvari, ako slijedite sve korake, vaš posao može biti vrlo uspješan.
Nakon početnog ulaganja, kasnija vam ne trebaju velika ulaganja, a prihod koji ćete ostvariti je velik. Nadamo se da smo vas ovim tekstom motivirali i natjerali da razmislite o svom sljedeći poslovni pothvat!
Preporuka
- Najljepše plaže na Jadranu koje morate posjetiti ovog ljeta – TOP 7
- Kako odabrati najbolji poklon za Valentinovo?
- Kako napraviti kruh bez kvasca?
- Upala uha kod djece i odraslih – kako se prepoznaje i liječi?
- Zubi i higijena – kako pravilno njegovati zube?