Kako privući kupce besplatnim poslovnim profilom

Živimo u vremenu kada se ljudi u potrazi za najrazličitijim odgovorima, proizvodima i uslugama sve više oslanjaju na Google preglednik. To nije slučajno, s obzirom da je internet danas vodeći medij za promociju i oglašavanje. Zahvaljujući Googleu koji nudi besplatni alat za upravljanje prisutnošću na mreži, male tvrtke imaju posebne pogodnosti koje pozitivno utječu na njihovo poslovanje. Naime, za promociju fizičkih poslovnih lokacija, Google stavlja na raspolaganje web mjesto za koje ste vjerojatno čuli, ali niste sasvim sigurni čemu i kome služi, potpuno besplatno. U pitanju je Google My Business (Google My Business). Još malo o ovoj stranici, kao i o tome kako privući klijente koristeći ga i potpuno besplatno povećajte obujam poslovanja, pročitajte u narednim redovima.

Tko može kreirati Google My Business?

Samo tvrtke koje korisnici mogu posjetiti ispunjavaju uvjete za izradu besplatnog GMB profila tjelesnokoje imaju fizička lokacija. To znači da npr. različite organizacije, brendovi, slobodnjaci, umjetnici ili online trgovci ne mogu posjedovati GMB stranicu. Ako osnivate ili već posjedujete prevoditeljsku agenciju u svom gradu na određenoj adresi, fizičkoj lokaciji, možete otvoriti GMB profil. Samo u tom slučaju, kada u Google u preglednik upišete npr. “prevodilačka agencija Beograd“, podaci vaše agencije mogu se pojaviti u odjeljku s tri lokalna rezultata pretraživanja, zahvaljujući GMB profilu.

Kako privući kupce kreiranjem besplatnog poslovnog profila?

Ako planirate otvaranje firme ili ga već posjedujete, svakako vam preporučujemo da odmah napravite i optimizirate GMB stranica. Ako se pitate kako privući klijente, otvaranje besplatnog poslovnog profila može biti vrlo korisno. Otvaranje GMB profila to jamči Google zna o vašoj tvrtki i njenoj poslovnoj adresi. Osim toga, pruža mjesto na kojem korisnici mogu ostaviti recenzije, odnosno ocjene i komentare. Time se osigurava sigurna prisutnost na Googleu, a vaša tvrtka dobiva javni identitet.

Izrada besplatnog poslovnog profila stoga je posebno korisna ako tek započinjete svoj posao ili imate ograničen proračun. U tom slučaju, osim korisnih savjeta koje vam može dati knjigovodstvena agencijana samom početku, kada je svaki dinar dragocjen, otvaranjem besplatnog profila vaše tvrtke također ćete privući više klijenata, a pritom uštedjeti dragocjen novac.

kako privući kupce besplatnim poslovnim profilom

Izvor: Unsplash

Verifikacija GMB računa

Kako bi korisnicima koji traže lokalne rezultate pružio korisne informacije, algoritam lokalne tražilice neovisno objavljuje GMB stranice. Dohvaća podatke s društvenih mreža, poslovnih web stranica i drugih web stranica. Međutim, podaci dobiveni na ovaj način možda neće biti ažurirani, zbog čega se prikazuju kao nepotvrđene narudžbe. Za nepotvrđene račune, GMB će vam ponuditi opciju da preuzmete vlasništvo nad računom (Vlasnik ove tvrtke?). Tek kad ih potvrditi i ažuriratibit će viši u pretraživanju.

Kada su u pitanju novoosnovane tvrtke, može se dogoditi da Google nemojte sami objavljivati ​​GMB stranicu. U tom slučaju web administrator treba pokrenuti proces otvaranja. Ovaj postupak je vrlo jednostavan. Registracija vrši se korištenjem Gmail e-mail adrese, klikom na Google My Business adresa. Nakon toga, kroz opciju koja služi za dobivanje pristupne šifre (Odaberite način provjere), Webmaster mora potvrditi postojanje tvrtke. Stranica postaje verificirana kada se pristupni kod unese na GMB stranici.

Optimizacija GMB stranice

Optimizacijom GMB stranice postiže se dodatna vidljivost u lokalnim internetskim rezultatima pretraživanja, kao i na Google karte-u Osim toga, vaš poslovni profil može biti idealna nadopuna njegovoj web stranici. Zato je važno da GBM profil bude optimizirano i redovito ažuriran. Prva tri popisa obično zauzimaju tzv oglasi koji se plaćaju po kliku. Zatim slijedi dio sa tri lokalna rezultata pretraživanja (tri istaknute tvrtke kao rezultat pretrage), i to na vrlo vidljivom mjestu. Ako je profil dobro optimiziran, omogućit će vašoj tvrtki pojavljivanje na prvoj stranici Google traženja unutar tzv Lokalni paket od 3 komada potpuno besplatan, za razliku od oglasa s plaćanjem po kliku.

Podaci koje GMB profil treba sadržavati

U najvažnije informacije koje vaš poslovni profil treba uključivati poslovanje Ime, adresa i broj telefona. One na internetu treba uvijek navesti na isti način. Naziv GMB stranice trebao bi biti isti kao naziv tvrtke na drugim mjestima. Ukoliko se neka informacija promijeni, potrebno ju je ažurirati na svim medijima (društvene mreže, blog, web stranica…). Na verificiranom GMB profilu preporuča se unijeti sve potrebne podatke, radi bolje vidljivosti na internetu. Na taj način ćete potencijalnim kupcima pružiti dodatne informacije. Što će stranica biti vizualno privlačnija, potpunija, posjećenija i bogatija recenzijama kupaca, to će njezina pozicija biti bolja u Google preglednik.

Profil tvrtke može sadržavati i neke dodatne, manje bitne informacije (kategorija djelatnosti, radno vrijeme, uvodni tekst o tvrtki, upute za dolazak do lokacije i sl.). Poželjno je dodati fotografije i video sadržaj. Posebnu pozornost treba obratiti na profilnu sliku, zaštitni znak (logo) tvrtke i naslovnu sliku.

Nadamo se da smo Vam ovim malim savjetima za bolju online vidljivost pokazali važnost i višestruku korist otvaranja GMB profila, a prije svega da kako privući klijente. Sve što trebate napraviti je što prije izraditi besplatni profil tvrtke i otvoriti vrata svoje tvrtke novim korisnicima vaših usluga.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Ako smatrate da sadržaj objavljen na našem krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu [email protected] Materijal poslati na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i naš porta nema obavezu postupiti po istim.

Možda vas zanima

Kako se oglašavati na internetu – jeftina i učinkovita rješenja

Kao novonastalom vlasniku tvrtke, možda će vam biti teško isprva privući pozornost potrošača, posebno ako u vašoj...

Koja vas od ovih vozačkih navika najviše živcira?

Većina vozača barem jednom dnevno, u sebi ili naglas, prokomentira tuđu vožnju riječima: "Tko ti je dao...

Kako prepoznati i popraviti 4 najčešća kvara na laptopu?

Iako danas veliki dio svakodnevnih obaveza možemo obavljati uz pomoć pametnog telefona, prijenosno računalo je i dalje...