Kako promovirati kafić i privući nove goste

- Advertisement -

Razmišljate o otvaranju kafića ili već vodite uspješan posao koji želite razvijati? Nema sumnje da je “industrija kave” u procvatu i da se sve više ljudi odlučuje pokrenuti posao na ovom području. Dakle, kako se izdvojiti od konkurencije i istaknuti svojom uslugom?

Postoje kreativni i učinkoviti načini promoviranja kafića i privlačenja novih kupaca. Neki uključuju online angažman, drugi ulažu u tradicionalne metode oglašavanja. Pokazalo se kombinacija marketinških strategija daje najbolje rezultate. Istražili smo koje korake trebate poduzeti ako želite da ljudi vole i uživaju dolaziti u vaš kafić. Čitati.

Dobre kritike – izravan put do novih gostiju

Sjajne recenzije izvrstan su način da svoju tvrtku izložite stotinama, ako ne i tisućama, novih klijenata. Dobra preporuka i lijepe riječi o vašoj kavi, ambijentu, usluzi ili jednostavno atmosfera u kafiću također može privući nove goste.

Pokušajte naporno raditi na poboljšanju svojih usluga, ali u isto vrijeme pozovite svoje goste da cijene vaš trud. Recenzije s pet zvjezdica na službenoj Facebook stranici ili na Googleu djeluju privlačno. Stoga povremeno potaknite stalne posjetitelje da napišu svoju recenziju i tako vam pomognu da postanete još bolje mjesto za opuštanje.

Originalne A-ploče ispred kafića

Vjerojatno ne postoji bolji način da privučete poglede i pažnju prolaznika od kreativnosti i reklamne ploče ispred kafića. Kao popularno marketinško obilježje malih poduzeća i ugostiteljskih objekata, billboardi su uvijek aktualni. Međutim, biti maštovitiji od konkurencije može imati višestruku korist.

Pokušajte razmišljati izvan okvira. Prolaznike možete lako pretvoriti u svoje nove (a možda i stalne) goste ako na ploči istaknete nešto više od posebne cijene kave ili poziva na happy hour. Lijepi crtež, duhovita ili motivirajuća poruka za taj dan može biti osvježenje. Ljudi vole intrigantne poruke i rado će svratiti na kavu u kafić za koji vjeruju da ga vode zanimljivi ljudi.

Pokrenite natjecanje ili nagradnu igru ​​online

Uložite malo truda u vođenje natjecanja ili nagradne igre i gledajte kako vam se broj gostiju povećava. Ljudi vole natjecanja i darivanjatako da na ovaj način možete promovirati svoj program vjernosti i dobiti više pratitelja na mrežama.

Stoga razmislite o foto natječaju na temu jutarnje kave, opuštanja ili popodnevnog odmora. Autora fotografije s najviše lajkova možete nagraditi mjesečnim popustom na kavu, besplatne koktele ili slično. Što je ponuda uzbudljivija, veća je vjerojatnost da će vaši gosti i pratitelji podijeliti vaš sadržaj i dati vam besplatan publicitet.

Izgradite lojalnost svojih gostiju

Postoji toliko mnogo načina da potaknete kupce da ostanu lojalni vašem kafiću. Povećajte šanse da se ljudi ponovno vrate u vaš kafić stvaranjem jednostavnog programa vjernosti. Jedan primjer je da svaka peta kava bude besplatna, na primjer. Besplatni uzorci poput zrna kave u vrećicama ili pokloni poput pepeljara ili šalica također su izvrsni načini za povećanje prometa. Motivirani ovakvim poklonima, ljudi će češće dolaziti u kafić i ostati vjerni obožavatelji vaše kave.

Investirajte u svoju web stranicu i društvene mreže

Prisutnost na internetu također je važna, a ne samo zbog dobrih recenzija. Provjerite svoje postavke na Googleu i provjerite jeste li ispravno postavili sve podatke o kafiću. Tako će ljudi moći pronaći informacije koje im trebaju u rezultatima pretraživanja kada vas “guglaju”.

Maksimalno iskoristite društvene platforme koji su vam dostupni. Facebook, Instagram i Twitter nevjerojatna su mjesta za tvrtke koje žele izgraditi svijest o robnoj marki i plasirati svoje proizvode. Redovito objavljujte zanimljive i korisne sadržaje i imajte na umu – što više pratitelja imate na mrežama, veće su šanse da povećate broj gostiju u kafiću.

Osim aktivnosti na društvenim mrežama, mudro je uložiti vrijeme i pokrenuti web stranicu. Surađujte s marketinškim stručnjacima na dobrim SEO strategijama, tako da uvijek budete na vrhu prve stranice tražilica kada ljudi traže kafić u vašem području.

Surađujte s nekonkurentnim tvrtkama

Mala i samostalna poduzeća mogu imati velike koristi od međusobne suradnje. Ako, primjerice, želite doći do novih kupaca, možete se dogovoriti s frizerskim salonom koji se nalazi pokraj vaše ustanove. Za početak, može biti mali korak, da frizer ponudi 25% popusta na kavu za sve koji se šišaju i feniraju – i obrnuto.

kafić-stol-interijer

Pexels.com

Sličnu suradnju moguće je ostvariti i s obližnjom knjižarom. Svim gostima koji popiju dupli espresso s cijeđenjem naranče možete ponuditi 10% popusta na određena izdanja. Ovo može biti izvrstan način za suradnju i privlačenje novih posjetitelja na oba mjesta.

Ponudite besplatni Wi-Fi ili zonu bez interneta

Besplatan Wi-Fi postao je zadana značajka u lokalnim kafićima. Mnogi žele ući u ugodan interijer, popiti šalicu izvrsne kave i opustiti se uz smiješne klipove na svom telefonu. Pregledavanje ažuriranja na Instagramu nakon posla ili možda čitanje vijesti prije početka radnog dana savršeno ide uz vašu omiljenu kavu. Stoga, dajte do znanja svojim gostima da je u vašem lokalu moguće ovo i to.

S druge strane, možete djelovati prilično radikalno za moderna vremena i od svog kafića napraviti zonu bez interneta. Ako mislite da bi vaša mala tvrtka od toga imala koristi i da bi ova ideja naišla na dobar prijem kod postojećih gostiju – onda svakako stvoriti “zonu bez prijenosnog računala”. Također, ovo je dobra prilika za koristite oglasni pano i na kreativan način informirajte ljude o “internetskoj politici” u vašem kafiću.

Organizirajte događanja u svom kafiću

Kako biste bili vidljiviji u svojoj zajednici, potrudite se redovito organizirati događanja u kafiću. Koncert, karaoke večer ili možda večer društvenih igara mogu biti dobra prilika da ljudi od svih kafića odaberu baš vaš. Neke od zanimljivih ideja su humanitarni bazari, kao i kreativne radionice za odrasle – dekupaž, slikanje, origami i slično.

Svakako fotografirajte svaki događaj – slikajte ljude i postavljajte ih na društvene mreže. Zanimljive fotografije sigurno će postati viralne. Ljudi će označavati jedni druge i dijeliti objave – a to je besplatno oglašavanje na internetu.

Na kraju, uz sve promotivne strategije koje redovito provodite, pobrinite se da usluga u vašem kafiću bude vrhunske kvalitete. Opuštena atmosfera, ugodan ambijent i stručno osoblje mogu puno reći o brendu koji gradite. Sve što preostaje je doprijeti do što većeg broja ljudi slijedeći jednu od metoda koje smo naveli. Sretno.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Možda vas zanima

Kako zaraditi od rukotvorina?

Zanima vas kako zaraditi od rukotvorina? Posljednjih nekoliko godina, posebice razvojem društvenih mreža, posebnost u stilu postala je...

Zarada od hobija

Zarada od hobija je sve popularnija na našim prostorima. U svijetu je zarada od hobija već odavno moguća...

Kako odabrati zaštitnu obuću za rad?

U mnogim industrijama i djelatnostima postoje određeni specifični zahtjevi kada je u pitanju radna oprema ili uniforma....

Kako pravilno meditirati? – Meditacija za opuštanje

Mnogi ne znaju, ali u meditaciji smo u svom prirodnom stanju, u stanju mira i svjesnosti. Meditacija...

Kako crte lica otkrivaju karakter ljudi

Istraživali smo kako crte lica otkrivaju karakter ljudi. Ako se pitate što možete saznati o osobi...