back to top

Kako se oglašavati na internetu – jeftina i učinkovita rješenja

Za sve Vas koji niste znali kako se oglašavati na internetu donosimo Vam nekoliko korisnih savjeta u nastavku članka.

Kao novonastalom vlasniku tvrtke, možda će vam biti teško isprva privući pozornost potrošača, posebno ako u vašoj industriji postoji jaka konkurencija. U takvim situacijama mnogi će vam preporučiti digitalni marketing kao jedan od najučinkovitijih načina za osvajanje tržišta.

Ali možda ste već puno uložili u pokretanje svog posla, pa mislite da nemate dovoljno novca za oglašavanje? Na tvoju sreću, postoje učinkoviti načini da se promovirate na internetu i kako bi izbjegli visoke troškove.

Prije internetske ere male tvrtke imale su samo nekoliko načina za jeftino oglašavanje, poput tiskanja letaka ili sponzoriranja malih događaja. Danas, kada je internet prisutan u našem svakodnevnom životu, mogućnosti oglašavanja su gotovo neograničene. Evo smjernica kako pravilno koristiti pogodnosti koje Internet nudi i reklamirati besplatno ili uz vrlo malo početnog ulaganja. Čitati!

Koristite društvene medije i pridružite se relevantnoj online zajednici

Društvene mreže su danas obvezni kanal oglašavanja kad je u pitanju bilo kakav posao. Registrirajte se na Facebooku te na njemu postavljati oglase i nuditi svoje proizvode ili usluge. I ne samo Facebook – Instagram, Twitter, YouTube i druge društvene mreže nude nevjerojatne mogućnosti za promicanje poslovanja. Također, umrežavanje na platformi LinkedIn, kako na osobnoj tako i na poslovnoj razini, može biti još jedan način na koji društveni mediji mogu pomoći vašem poslovanju.

Svaka niša, pa tako i ona u kojoj djelujete, ima svoju zajednicu na internetu. Bilo da se radi o forumu ili grupi na društvenim mrežama. Međutim, samo prijavljivanje u zajednicu i povremeno objavljivanje neće vam pomoći. Morate biti što aktivniji i izgraditi dobre odnose sa zajednicom u koju ste uključeni.

S druge strane, nije pametan ni pretjerano agresivan pristup. Bolje je pasivno promovirati svoju tvrtku, proizvode i usluge, na primjer, povezivanjem na svoju web stranicu s vašim imenom ili spomenuti samo kada je u kontekstu teme o kojoj se raspravlja.

Oglašavajte na Google Ads platformi

Kako se oglašavati na internetu
Kako se oglašavati na internetu

Google je vodeća internetska tražilica, pa je sasvim normalno da ako želite da vaša tvrtka bude vidljiva na internetu, koristite platformu za oglašavanje Google Ads. S obzirom na nikad veću konkurenciju u raznim područjima poslovanja, ovaj alat ne samo da omogućuje dostupnost kupcima, već je određenim tvrtkama prijeko potreban kako bi ostale konkurentne na tržištu.

Danas je to najpopularnija platforma na svijetu za plaćeno oglašavanje. Oglašivači plaćaju Googleu za svoj oglas na temelju klika (PPC). Na srpskom tržištu cijene mogu biti niže od 1 dinara pa naviše, naravno ovisno o tome kolika je konkurencija, ali i o relevantnosti oglasa. – (Kako se oglašavati na internetu)

Google oglasi, osim toga nudi različite mogućnosti i vrste oglasa, daje analizu postignutih rezultata. Oglašivači mogu ograničiti budžet u reklamnoj kampanji na dnevnoj ili mjesečnoj bazi. Štoviše, ako stvari ne idu kako ste zamislili, možete pauzirati ili zaustaviti proces oglašavanja, bez naknadnih troškova.

Brojne su prednosti ovog načina oglašavanja. Pravilnim postavkama reklamne kampanje mogu se postići rezultati koji su dobri u odnosu na ulaganja. Rezultati oglašavanja vidljivi su vrlo brzo, a sukladno tome i povrat uloženih sredstava je brz. Osim toga, povećat ćete svijest o svom brendu među ciljanom publikom. S druge strane, imat ćete mogućnost praćenja i analize uspješnosti vaše reklamne kampanje, ali i mogućnost korištenja ovog alata za SEO i content marketing.

Optimizirajte svoju web stranicu

SEO je jedan od najboljih načina za što bolje rangiranje u organskim rezultatima Google pretraživanja. Što je vaša pozicija u tražilici veća, to će vas potencijalni potrošači lakše pronaći. Iako postoje brojni načini na koje možete optimizirati svoju web stranicu, mi ćemo spomenuti dva – lokalni i tradicionalni SEO. – (Kako se oglašavati na internetu)

Jednostavan način da poboljšate svoju vidljivost u lokalnim rezultatima pretraživanja jest lokalna SEO strategija bit će bolja. To možete učiniti navođenjem svoje tvrtke na platformama Google My Business, Bing mjesta za poslovanje i Apple Maps Connect. ove besplatni alati imaju za cilj pomoći tvrtkama u upravljanju svojom online prisutnošću putem odgovarajućih tražilica i karata.

Kada se registrirate na ovim platformama i dodate svoje poslovne pojedinosti, potencijalni kupci mogu lako pronaći informacije o vama, kao što su radno vrijeme, kontakt podaci, web stranica i fizička lokacija. Na taj način, ako potencijalni kupac/klijent u tražilicu upiše pojam koji se odnosi na vašu nišu i gdje u blizini može kupiti proizvod iz te niše, velika je vjerojatnost da će se vaša tvrtka pojaviti u rezultatima pretraživanja. – (Kako se oglašavati na internetu)

Dok lokalni SEO cilja geografsko područje, tradicionalni SEO dobar je za svaku tvrtku koja želi proširiti svoje poslovanje i viši rang u rezultatima organskog pretraživanja. Ovo je posebno važno jer e-trgovina uzima sve više maha. Ova vrsta SEO-a odnosi se na optimizaciju vaše web stranice, popisa proizvoda i općeg sadržaja kako bi se poboljšala njihova vidljivost.

Međutim, morate imati na umu da SEO nije jednostavan, pogotovo ako ste početnik. Zato je za ovaj posao najbolje angažirati profesionalne optimizatore. Dobar SEO pomoći će vašoj web stranici da bude među najboljima u Google pretraživanju. – (Kako se oglašavati na internetu)

Pokrenite blog

Kako se oglašavati na internetu - jeftina i učinkovita rješenja
Kako se oglašavati na internetu

Blog ne samo da pomaže vašoj tvrtki promovirati svoj brend, već je i jedan od načina za to privući kupce. Ali zapamtite da je to jedna od ključnih stvari kada je u pitanju bloganje redovito ažuriranje sadržaja koji je na njemu. Blog koji se redovito ne ažurira novim sadržajem je mrtav i ne vrijedi mnogo. – (Kako se oglašavati na internetu)

Poslovni blogovi učinkovit su alat za izgradnju robne marke. Iako može biti potrebno više vremena za postizanje rezultata u usporedbi s drugim marketinškim metodama, nemojte odustati od ovog oblika oglašavanja. Osim brendiranja, blog će vam pomoći povećati promet na vašoj web stranici. – (Kako se oglašavati na internetu)

Pokrenite marketing putem e-pošte

Što se tiče povrata uloženih sredstava, marketing putem e-pošte jedan je od najšarenijih i najprofitabilnijih. Od slanja newslettera, sezonskih ponuda i promocijaza pružanje korisničke podrške, marketing putem e-pošte dobra je i jeftina strategija koju bi svaka mala tvrtka trebala koristiti. – (Kako se oglašavati na internetu)

Najbolje od svega, ova je usluga vrlo prilagodljiva i iznimno pristupačna. Možete ciljati i dostavljati e-poštu i poruke koje imaju relevantnu vrijednost za kupce kojima se obraćate. Osim toga, nevjerojatno je jeftin u usporedbi s drugim marketinškim strategijama. – (Kako se oglašavati na internetu)

Uz pomoć interneta možete učiniti toliko pozitivnih stvari za rast vašeg poslovanja. U tome će vam pomoći marketinške strategije koje smo spomenuli u ovom tekstu podići svoje poslovanje na višu razinu na relativno jeftin način. Isto tako, podići ćete razinu svijesti o svom brendu među potencijalnim kupcima. Možda će trebati neko vrijeme da određene metode počnu “raditi za vas”, ali kada to učinite, možete biti sigurni da ćete dobiti daleko više potencijalnih kupaca koji će biti zainteresirani za vaše proizvode ili usluge. – (Kako se oglašavati na internetu)

PREPORUKA

IZVOR.BA Vaš Prozor u Srce Zenice

Kada se traži sveobuhvatan, brz i pouzdan izvor informacija iz Zenice i okoline, ne postoji bolji odabir od...

Sada je pravo vrijeme za potpuni EON doživljaj

Doživi EON na GIGA mreži! Ne sutra! Ne prekosutra! Danas je pravo vrijeme da iskoristite pogodnosti najnovije ponude...

Trik s prozorima – kako uštedjeti gorivo

Trik s prozorima na autu Kako je gorivo danas preskupo, svi razmišljaju kako uštedjeti gorivo. Što više vožnje, to...

Usavršite znanja i vještine uz Job lab radionice Telemach fondacije

Nakon ljetne pauze, nove radionice „Job Lab – Vještine za budućnost“ programa dostupne su srednjoškolcima u Bosni i...

Nove tehnologije koje su tu da ostave trag

Nove tehnologije dolaze nevjerovatnom brzinom. Svi smo svjedoci toga, a neke promjene teško je čak i ispratiti. Ove...

Telemach BH izabran za najpoželjnijeg poslodavca u sektoru telekomunikacija

Telemach BH proglašen je za najpoželjnijeg poslodavca u telekomunikacijskom sektoru na nedavno održanoj svečanosti u organizaciji portala mojposao.ba. Osim...

Nevjerojatne tehnologije koje se koriste za pokretanje online casina dostupnih u Hrvatskoj

Online casino igre najbrže rastuća je industrija u svijetu online igara. Danas ne nedostaje web stranica na kojima...

Budućnost prevodilačkih usluga: Da li će AI preuzeti ljudski element?

Prevodilačke usluge su decenijama ključni faktor globalne komunikacije, omogućujući ljudima iz različitih kultura i govornih područja da razmjenjuju...