Kako uspješno brendirati svoju trgovinu?

Svakodnevno smo izloženi velikoj količini informacija, bljeskalica, reklama, jumbo plakata i drugog reklamnog materijala. Neke od njih ne primjećujemo, neke ne zadržavaju našu pozornost samo mali postotak nas stvarno zanima kako biste saznali više o brendu koji se nalazi na reklamnom materijalu.

Iz tog razloga teško se istaknuti kao brend i pobuditi pozitivne osjećaje kod potencijalnih potrošača u moru trgovina koje se svakodnevno mogu naći na ulicama grada.

S obzirom na to da dobro oglašavanje može značajno povećati profit, ali i utjecati na to koliko ćemo dugo ostati na tržištu i kakav ćemo dojam ostaviti, potrebno je pažljivo birajte vrstu oglasa koje ćemo koristiti.

Planirate li i vi otvoriti trgovinu ili poboljšati već postojeću, nastavite čitati ovaj tekst i saznajte kako je možete uspješno brendirati.

Brendiranje prodajnog izloga – oglašavanje izloga koje privlači pozornost

Želite da potencijalni kupci primijete vašu trgovinu, ali ne znate kako to postići?

Razmislite samo kada hodate ulicom koja mjesta privlače vašu pažnju. Jesu li to obični objekti koji se ni po čemu ne ističu od ostalih ili ćete prije primijetiti objekt koji ima jedinstvenu i dobro osmišljenu reklamu?

Vidite kamo ovo vodi, zar ne?

Prvo što trebate je kvalitetno oglašavanjea nakon što ste odabrali što će se na njemu nalaziti, u izradi vam može pomoći veliki broj fotokopirnica i tiskara u Beogradu.

Brendiranje izloga uključuje upečatljiv logo, natpis, svjetleću reklamu, boje i uzorke zidova, kao i natpis ispred trgovine. Sav materijal treba biti uklopljen na takav način da stvara vizualnu sliku i pozitivan stav o vašoj trgovini kod vaše ciljne skupine. Stoga, kada budete donosili odluku o načinu na koji ćete se predstaviti, dobro istražite tko je vaša ciljna skupina i koje su njezine karakteristike.

Cilj je kreirati takvu reklamu koja će, osim što će privući pozornost potencijalnih klijenata i kupaca, istu zadržati i uspjeti prenijeti određeni, unaprijed smišljenu poruku. Ta će ih poruka navesti da posjete vašu trgovinu i od potencijalnog kupca postanu stvarni, a kasnije i lojalni kupac.

Reklamni materijal malog i velikog formata – od letaka do plakata

S obzirom da mnogi potencijalni klijenti neće imati priliku fizički proći pokraj vaše trgovine i primijetiti je, potrebno je okrenuti se nekim drugim strategijama i viziji poslovno oglašavanje.

Letci i leci – promovirajte svoju tvrtku po cijelom gradu

Kako bi što više ljudi upoznalo vaš brend, potrebno ga je koristiti pomoćni reklamni materijal manjeg formata – letke ili letke.

Osim što je to cjenovno pristupačan način oglašavanja, uz pomoć letaka velik broj ljudi može saznati o vašem brendu bez obzira na lokaciju na kojoj se fizička trgovina nalazi.

znak prodaje

Pexels.com

Letak mora imati prepoznatljiv logo koji se nalazi i na samoj trgovini, a potrebno je odabrati boje, font i dizajn.

Prilikom odabira boja imajte na umu da boje kojima prikazujete svoj brend ne smijete mijenjati kako bi ga kupci prepoznali. Odaberite poziv na akciju što će potaknuti potencijalne kupce da posjete vašu trgovinu. U praksi su se najuspješnijima pokazale najave akcija i popusta te najave novih proizvoda i određenih događanja.

Nakon što sami ili uz pomoć stručnjaka dizajnirate i isprintate letke, angažirajte ljude da ih dijele na prometnim gradskim ulicama.

Plakati i plakati – stacionarna reklama

Glavna razlika između spomenutih letaka i letaka i plakata je njihova veličina. Plakati se tiskaju na A3 ili većem formatu, te služe za privlačenje pozornosti prolaznika. Postavite li plakate na odgovarajuće mjesto – vidljivo, svijetlo mjesto u prometnoj ulici, mogu imati isti učinak kao reklamni materijal malog formata.

Plakati i posteri ne razlikuju se puno od letaka. Za boje i dizajn plakata odaberite isti stil kao i za letak, a te ćete boje kasnije koristiti u svakom obliku oglašavanja, kako bi bili prepoznatljivi.

Plakati ne smiju biti previše šareni, već dovoljno zanimljivi i dojmljivi da privuku pozornost i zanimanje prolaznika. Ovdje je važna zlatna sredina – biti baš po ukusu prosječnog potencijalnog kupca.

Digitalni branding – prisutnost na internetu

S obzirom da se veliki dio današnjeg života odvija na internetnije ni čudna izreka – ako nisi na internetu, onda ne postojiš.

Upravo iz tog razloga važno je da od samog početka predstavite svoj brend na društvenim mrežama. Otvorite račun na nekoj od platformi i redovito objavljujte zanimljive sadržaje koji će navesti ljude da kliknu na vaš profil i vide što još nudite.

Interaktivna komunikacija na društvenim mrežama pokazao se kao najbolji način za stjecanje novih klijenata, stoga prilikom objave pripazite na opise fotografija, napišite zanimljiv tekst, a na samom kraju teksta možete postaviti nekoliko pitanja kako biste potaknuli komunikaciju.

Nadamo se da smo vam ovim vodičem pomogli da smislite način kako svoju trgovinu učiniti prepoznatljivom. Želimo vam puno sreće u budućnosti razvoj vlastitog posla!

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena 5 / 5. Brojanje glasova: 1

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Ako smatrate da sadržaj objavljen na našem krši vaše autorsko, lično ili drugo pravo ili interes, možete zahtijevati objavu odgovora ili ispravke. Slučaj će biti u najkraćem roku razmotren, a sporni sadržaji biće uklonjeni ili ispravljeni odmah po eventualnom ustanovljavanju istinitosti sadržaja žalbe. Sve pritužbe kao i prigovore možete slati na e-mail adresu [email protected] Materijal poslati na ovu e-mail adresu će se smatrati pravovaljanim. Svi drugi oblici prigovora neće se smatrati relevantnim i naš porta nema obavezu postupiti po istim.

Možda vas zanima

Kako se usvaja digitalizacija i zašto je sve više tvrtki provodi

Iako je pojam digitalizacije poslovanja poznat već više od desetljeća, proces je u posljednjih nekoliko godina postao...

Brine i kako prestati brinuti?

Mnogi ljudi danas brinu i često se pitaju kako prestati brinuti? Briga se uvukla u sve...

Kako pravilno meditirati? – Meditacija za opuštanje

Mnogi ne znaju, ali u meditaciji smo u svom prirodnom stanju, u stanju mira i svjesnosti. Meditacija...

Kako kontrolirati ljutnju: 11 načina za prevladavanje ljutnje

Čekanje u dugim redovima, dvosmisleni komentari kolega s posla ili fakulteta, prometne gužve, nervoza ljudi oko vas...

Zarada od hobija

Zarada od hobija je sve popularnija na našim prostorima. U svijetu je zarada od hobija već odavno moguća...