back to top

Vispak, Konzum i Mercator zajedno „stvaraju ljubav“ za djecu oboljelu od raka

Društveno odgovorne kompanije Vispak, Konzum i Mercator, vođene istim vrijednostima, odlučili su na poseban način obilježiti kraj ove godine, pa su zajedničkim snagama pokrenuli kampanju za pomoć Udruženju „Srce za djecu oboljelu od raka“ pod nazivom „Zajedno stvaramo ljubav“.

Ovim humanim projektom u kojem mogu učestvovati svi vjerni potrošači, Vispak, Konzum i Mercator žele donirati sredstva najugroženijoj kategoriji u BiH, a to su djeca oboljela od raka. Kupovinom Vispak juhe ili čorbe u periodu od 10.11.2022. do 10.01.2023. odvajat će se sredstva za podršku Udruženju, a iz ovih kompanija navode kako su sigurni da će uspjeti opravdati slogan kampanje „Zajedno stvaramo ljubav“.

„Vrlo nam je važno da imamo podršku bh.društva, a posebno nam je drago kada ona dolazi od domaćih društveno odgovornih kompanija. Vjerujemo da će kroz ovu kampanju zamirisati mnogi domovi na Vispakovu supu, ali prije svega u njih će ući zadovoljstvo i ljubav kao posljedica učinjenog dobrog djela. Hvala kompaniji Vispak što je ponovo tu za djecu oboljelu od raka te što je njihova podrška na putu ka ozdravljenju ” – istakao je Fikret Kubat, direktor Udruženja.

U kompaniji Vispak navode kako su humanitarni projekti ono na što obraćaju posebnu pažnju kroz sve godine svoj postojanja.
„Ovaj put kampanja je usmjerena ka mališanima koji se mjesecima, neki i godinama, bore s ovom opakom bolešću i vjerujemo da će im naša sredstva biti od značajne koristi za kupovinu onoga što im nedostaje. Konzum i Mercator su naši višegodišnji partneri i znamo da uvijek možemo računati na njihovu podršku kad je riječ o društvenoj odgovornosti. Sigurni smo da ćemo Udruženju „Srce za djecu“, ovom donacijom, uljepšati kraj 2022. godine“ – istakla je Nina Bijedić Mujanović, direktorica kompanije Vispak.

Iz Konzuma i Mercatora naglašavaju da udruženim partnerskim projektima mogu napraviti značajne uspjehe i podršku ovakvim kampanjama. Ističu da su ponosni na sve realizovane humanitarne projekte do sad.
“Obaveza velikih poslovnih sistema je da kroz svoj rad stvaraju ambijent za društveno-odgovorno djelovanje, te nam je veliko zadovoljstvo jer smo zajedno sa našim dugogodišnjim poslovnim partnerom i dobavljačem Vispakom usmjereni ka istim vrijednostima. Zato smo odlučili ujedniti snage i realizovati projekat “Zajedno stvaramo ljubav”. Konzum i Mercator već godinama realizuju različite donatorske projekte za udruženje “Srce za djecu oboljelu od raka” i sretni smo jer se naša humana misija nastavlja sada i kroz ovaj divan projekat sa Vispakom” – izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing Konzuma i Mercatora

Upravljanje troškovima u malom biznisu:Savjeti za optimizaciju

Upravljanje troškovima ključni je aspekt poslovanja koji određuje uspjeh ili neuspjeh malih poduzeća. Bez obzira na industriju, veličinu ili...

„Jedan paketić za jedan osmijeh” – 12 godina humanitarne akcije zaposlenika Addiko banke

Tradicionalna humanitarna akcija „Jedan paketić za jedan osmijeh“ koju organizuju zaposlenici Addiko banke Sarajevo nastavljena je i ove...

Zarada kroz kriptovalute: Trendovi koji donose novac u budućnosti

Svi znamo da je moguća zarada kroz kriptovalute, ali kako ih ostvariti? U posljednjim godinama, kriptovalute su se etablirale...

Kako svoju tvrtku učiniti velikim brendom?

Kako biste svoju tvrtku učinili velikim brendom, ključno je da razvijete strategiju koja će privući pozornost vaše...

Kako promovirati kafić i privući nove goste

Ako se pitate kako promovirati kafić i privući nove goste, ne brinite se jer ste na pravom mjestu. Razmišljate...

Tvrtke koje vladaju svijetom – za koje zapravo znate?

Donovimo Vam tvrtke koje vladaju svijetom, a za koje do sada niste znali. Kako je lijepo živjeti u 21....

Budi brz, ali ne žuri

Siguran i zajamčen uspjeh krije se u jednostavnosti, kako navode pisci u knjizi "Budi brz, ali ne žuri". U...

(FOTO) Narodnim kuhinjama širom BiH dm donirao 9.062 obroka

Nakon što je na datum 26.11.2022. dm BiH odvojio 5% od ukupnog prometa kako bi donirao narodnim kuhinjama...