Dobar ugled možda je najvažnija i najveća imovina koju možete steći u poslovnom svijetu. Dobar ugled temelj je sposobnosti poduzeća da privuče kupce i dugoročno ih zadrži. Reputacija tvrtke otvara vrata novim mogućnostima i suradnjama te tako izravno utječe na tijek vašeg poslovanja. Slično tome, loša reputacija može uzrokovati da propustite sjajne poslovne prilike.
Stjecanje ugleda i njegovo održavanje kod poslovnih suradnika temelji se na primjeni nekoliko vrijednih i korisnih taktika. Ako trenutno pokušavate pronaći prave načine za podizanje ugleda svoje tvrtke, pripremili smo savjete koji vam u tome mogu pomoći. Izgradite reputaciju koja će transformirati vaše poslovanje i postići najbolje moguće rezultate.
Daj sve od sebe
Interakcija s ljudima unutar i izvan vaše tvrtke mnogo govori o vašoj reputaciji. Kako steći reputaciju tvrtke koja je pouzdana, profesionalna i uvijek na usluzi? Upravo time što ste pouzdani i profesionalni u svom poslu, te pružate maksimum svima s kojima radite.
To se prvenstveno odnosi na korisničku podršku, ali općenito znači da je vrlo važno da radite pravu stvar premašiti očekivanja. Morate se ponašati prema svojim klijentima i suradnicima s poštovanjem i razumijevanjem. Saslušajte ih kada dođu s problemom i pronađite način da im donesete rješenje s kojim će oni biti jako zadovoljni.
Također, možete kreirati program odanosti za stalne kupce i poslovne partnere. Na taj način im odajete priznanje i jamčite kontinuirano pokroviteljstvo i podršku. Iznenadite ih poklonom i pokažite da cijenite njihovu suradnju. Dobra ideja za izgradnju ugleda u poslovnom svijetu je poklanjanje tiskanog promotivnog materijala. Veliki izbor reklamnih torbi, novčanika i tiskanice možete pronaći na stranicama tiskare Pendda. Poklonite suradnicima olovke, bilježnice ili privjeske s logom i nazivom vaše tvrtke. Ovim postupkom sigurno ćete podići brendiranje svog poslovanja na višu razinu.
Budite dosljedni
Često se kaže da je održati dobar ugled jednako teško kao i steći ugled općenito. Čak i kada ste na vrhu i uspostavili ste sjajno partnerstvo, nema jamstva da će tako i ostati. Međutim, ako smatrate da ste na putu ka još boljoj reputaciji, onda je fokus na rastu, a ne na stajanju. Podržite ovu poziciju svojima dosljednost u pružanje kvalitetne usluge i održavanje vrijednih odnosa. Kada vaši suradnici znaju da se u svakom trenutku mogu osloniti na vas i očekivati najbolje – što je to nego izvrsna reputacija?
Ispuniti data obećanja
Povjerenje je važan dio svakog odnosa, pa tako i poslovnog. Dosljednim ispunjavanjem obećanja i rokova steći ćete reputaciju pouzdane tvrtke. Vrlo je važno da kažete da ćete nešto poduzeti kako biste bili sigurni da ćete to zaista učiniti i to najbolje što možete. Ukoliko iz nekog razloga ne možete ispuniti obećanje, o tome na vrijeme obavijestite svoje suradnike i kupce. Bez obzira na kašnjenje, više će vas cijeniti, tj. nećete narušiti svoj dobar glas.
Budite dobar poslodavac
Ključni element za stjecanje ugleda kod vanjskih suradnika je održavanje dobrog ugleda među zaposlenicima. Kada se dobro odnosite prema kolegama i radnicima, oni će rado sudjelovati u misiji poboljšanja i jačanja ugleda tvrtke. Potaknite zaposlenike da ocjenjuju rad tvrtke i uprave. Neka slobodno kroz ocjenu istaknu sve dobre i loše strane rada u tvrtki. Na taj način ćete dobiti uvid u to što treba popraviti i koje metode su već pridonijele vašem dobrom glasu.
Izradite sjajnu web stranicu i online strategije
Istaknuta digitalna prisutnost također je jedan od dobrih načina da poboljšate svoju reputaciju u poslovnom svijetu. Uložite u konkretne i dobre digitalne strategije. Izrada cjelovite web stranice i vođenje društvenih mreža ozbiljan je i zahtjevan zadatak koji morate redovito pratiti i ažurirati. Razmislite o povjeravanju ovog posla profesionalcima. To može biti netko iz vašeg tima tko savršeno razumije kako funkcioniraju Facebook, Instagram ili netko koga ćete angažirati iz pouzdane agencije za digitalni marketing. Isprobajte druge online strategije kao što je nativno oglašavanje kako biste iz svoje kampanje dobili najbolje moguće rezultate.
Povežite se s renomiranim markama
Možete proširiti svoj utjecaj povezivanjem s markama visoke reputacije. Partnerstvo s provjerenim dobavljačima i utjecajnim tvrtkama i suradnicima izravno poboljšava ugled vaše tvrtke. Jednostavno je, vaši potencijalni poslovni suradnici više će vas cijeniti i htjeti se s vama povezati.
Iskoristite sve svoje osobne i profesionalne veze kako biste proširili glas o misiji svoje tvrtke. Odlučite li ojačati svoj ugled na ovaj način, moći ćete proširiti svoje poslovanje s lokalnog na globalno tržište.
Potaknite svoje klijente da ostave recenzije
Ako želite da vas poslovni suradnici i potencijalni klijenti shvaćaju ozbiljno, potaknite svoje kupce da ostave recenzije i ocjene na vašoj stranici. Što bolje recenzije imate, veća je vjerojatnost da će drugi ljudi i tvrtke razmotriti partnerstvo s vama. Ovo je odličan način da privučete nove kupce i suradnike te ostavite dojam pouzdane i renomirane tvrtke. Kupce možete zamoliti da pregledaju vašu stranicu nakon što obave kupnju ili kada im pošaljete naknadnu e-poruku.
Učinite svoj brend osobnijim
Uspješne i renomirane robne marke vrijedne su povjerenja i ljudi se s njima mogu poistovjetiti. Dakle, ako svoju “ljudsku stranu” istaknete u prvi plan, to će uvijek biti dobar potez. Pogrešno je mišljenje da profesionalci moraju biti ozbiljni i hladni. Naprotiv, umjesto da svoju tvrtku pretvorite u bezličnu organizaciju, posvetite se razvoju prijateljski i osobni ton u svojim marketinškim strategijama i komunikaciji sa suradnicima.
Dokazano je da ovo daje rezultate i u stvarnom svijetu i na internetu. Pristupite ljudima s humorom i iskrenošću u svakoj prilici. Budite brzi i učinkoviti u svojim odgovorima na društvenim mrežama. Osim ugleda na ovaj način ćete steći i simpatičnost potrošača i suradnika, što je često ključni čimbenik uspjeha u poslovanju.