back to top

BalCannes srebro zlatnog sjaja za Wiener osiguranje i MITA Group

Već deset godina BalCannes, najveće regionalno takmičenje kreativnosti, radi na ujedinjavanju tržišta regiona, a najkreativnije agencije iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore šalju najbolje primjere kampanja kako bi ih ocijenili vodeći stručnjaci reklamne industrije, medija i oglašivača.

Ove godine je zabilježen rekordan broj prijava, a MITA Group i Wiener osiguranje VIG finalisti i dobitnici nagrade u komercijalnom segmentu i najtežoj kategoriji BalCannesa – srebro u oblasti korporativnih komunikacija za kampanju koja je pratila sponzorstvo Sarajevo Film Festivala.

„Regionalno srebro ima zlatni sjaj u Bosni i Hercegovini jer znamo da nijedna druga komercijalna kampanja iz naše zemlje nije prošla u finale BalCannesa iako je dosta kampanja s visokim budžetima realizirano prošle godine u Bosni i Hercegovini. Nastavljamo komunicirati kreativno, jer veliki su i veoma važni uspjesi koje smo za kratko vrijeme postigli kampanjama „Šta ako?“ i „Jesi siguran“: regionalna nagrada za kreativnost (BalCannes), značajan rast prodaje kao i dosega na društvenim mrežama za čak 9 puta i angažmana za 12 puta. Ponosni smo na činjenicu da Wiener inovira i pomjera granice u komunikaciji, te je to smjer kojim ćemo nastaviti da predstavljamo osiguravajuću branšu na drugačiji i neočekivan način“ – izjavio je Borislav Doder, predsjednik Uprave Wiener osiguranja VIG nakon osvajanja nagrade.

Korporativne komunikacije su najteži dio oglašavanja, a korporativne i imidž kampanje ispit zrelosti reklamnih agencija. Nema puno prostora za eksperimente i ludu kreativnost kao što je to slučaj sa produkt, CSR, kulturom ili digitalnim kampanjama. Jer, sve treba prilagoditi standardima, voditi računa o pravilima, imidžu i dugoročnoj strategiji koja treba kreirati i održavati sliku o brendu u glavama klijenata.

Ejub Kučuk, direktor kreativne agencije MITA Group povodom ovog uspjeha izjavio je: „Mala država, nedovoljno razvijeno tržište i minimalan budžet kojim smo raspolagali samo su nam dali krila da pokažemo kreativnost i da ideje, a ne novac, pokreću svijet. Hvala Wiener osiguranju VIG na povjerenju i ohrabrivanju da kampanjama pomjerimo granice kreativnosti. I posebno hvala timu koji je radio na ovom projektu. Najbolji ste na svijetu, vjerujemo da su pred nama još bolje kampanje i još veće nagrade.“

Ove godine na BalCannesu, najboljih 25 projekata regije odabrao je najveći žiri do sada, a kojeg je činilo čak 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku.

Budi brz, ali ne žuri

Siguran i zajamčen uspjeh krije se u jednostavnosti, kako navode pisci u knjizi "Budi brz, ali ne žuri". U...

Usluge banke, leasinga i osiguranja na jednom mjestu

Pod sloganom „Da skratimo priču“ Sparkasse Bank, Sparkasse Leasing, i članice VIG Grupacije Vienna i Wiener osiguranje pokrenuli...

Kako zaraditi novac online 2023.

Kako zaraditi novac online - uvod U današnjem digitalnom dobu mogućnosti internetske zarade brojnije su nego ikad prije. Od...

Poslovna moda – što nositi, a što izbjegavati na poslovnim sastancima?

U svijetu gdje prvi dojam može biti ključan za uspjeh, poslovna moda više nije samo stvar estetike, već...

Privrednicima u TK najveći problem nedostatak radnika i parafiskalni nameti

Rezultati redovnog godišnjeg anketiranja privrednika, predstavnika firmi članica komore i poslovnih očekivanja privrednika u 2024. godini, predstavljeni su...

Kako pronaći posao?

Kako pronaći posao koji vam odgovara: Savjeti za Uspješno Traženje Zaposlenja Nalazak posla može biti izazovan i zahtjevan proces,...

Odabir prave karijere za tebe – Savjeti i iskustva

Šta je odabir prave karijere i kakav uticaj može imati na Vaš poslovni život? Od malih nogu, kada postajemo...

Knjigovođa je neophodan za vaše poslovanje iz ovih 10 razloga

Ako mislite da su usluge knjigovođe nebitne i nepotrebne, razmislite još jednom i malo prokopajte zakone i...