BalCannes srebro zlatnog sjaja za Wiener osiguranje i MITA Group

Već deset godina BalCannes, najveće regionalno takmičenje kreativnosti, radi na ujedinjavanju tržišta regiona, a najkreativnije agencije iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore šalju najbolje primjere kampanja kako bi ih ocijenili vodeći stručnjaci reklamne industrije, medija i oglašivača.

Ove godine je zabilježen rekordan broj prijava, a MITA Group i Wiener osiguranje VIG finalisti i dobitnici nagrade u komercijalnom segmentu i najtežoj kategoriji BalCannesa – srebro u oblasti korporativnih komunikacija za kampanju koja je pratila sponzorstvo Sarajevo Film Festivala.

„Regionalno srebro ima zlatni sjaj u Bosni i Hercegovini jer znamo da nijedna druga komercijalna kampanja iz naše zemlje nije prošla u finale BalCannesa iako je dosta kampanja s visokim budžetima realizirano prošle godine u Bosni i Hercegovini. Nastavljamo komunicirati kreativno, jer veliki su i veoma važni uspjesi koje smo za kratko vrijeme postigli kampanjama „Šta ako?“ i „Jesi siguran“: regionalna nagrada za kreativnost (BalCannes), značajan rast prodaje kao i dosega na društvenim mrežama za čak 9 puta i angažmana za 12 puta. Ponosni smo na činjenicu da Wiener inovira i pomjera granice u komunikaciji, te je to smjer kojim ćemo nastaviti da predstavljamo osiguravajuću branšu na drugačiji i neočekivan način“ – izjavio je Borislav Doder, predsjednik Uprave Wiener osiguranja VIG nakon osvajanja nagrade.

Korporativne komunikacije su najteži dio oglašavanja, a korporativne i imidž kampanje ispit zrelosti reklamnih agencija. Nema puno prostora za eksperimente i ludu kreativnost kao što je to slučaj sa produkt, CSR, kulturom ili digitalnim kampanjama. Jer, sve treba prilagoditi standardima, voditi računa o pravilima, imidžu i dugoročnoj strategiji koja treba kreirati i održavati sliku o brendu u glavama klijenata.

Ejub Kučuk, direktor kreativne agencije MITA Group povodom ovog uspjeha izjavio je: „Mala država, nedovoljno razvijeno tržište i minimalan budžet kojim smo raspolagali samo su nam dali krila da pokažemo kreativnost i da ideje, a ne novac, pokreću svijet. Hvala Wiener osiguranju VIG na povjerenju i ohrabrivanju da kampanjama pomjerimo granice kreativnosti. I posebno hvala timu koji je radio na ovom projektu. Najbolji ste na svijetu, vjerujemo da su pred nama još bolje kampanje i još veće nagrade.“

Ove godine na BalCannesu, najboljih 25 projekata regije odabrao je najveći žiri do sada, a kojeg je činilo čak 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku.

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Možda vas zanima

Kako biti sretan, ispunjen i pozitivan

Sigurno se nekada zapitate kako biti sretan, ali često nemate nikakav odgovor na to pitanje. Sreća je cilj kojem...

Kako izaći iz depresije i izaći iz začaranog kruga?

Pitate se kako izaći iz depresije? Ako se tako osjećate evo kako da se riješite depresije! U 21. stoljeću...

dm iz predostrožnosti povlači proizvod dmBio biber, crni, cijelo zrno, 70 g

S ciljem zaštite potrošača, dm drogerie markt d.o.o. iz predostrožnosti povlači proizvoddmBio biber, crni, cijelo zrno, 70 g....

Nove pogodnosti za korisnike Addiko Mastercard Business kartice

Korisnici Addiko Mastercard Business kartica odnedavno mogu uživati u dodatnim pogodnostima na aerodromima u Sarajevu, Beču i Beogradu....

ADDIKO / Kupujte na maksimalno 24 rate bez kamata i naknada

Sve je lakše kad se podijeli uz Addiko Mastercard kreditnu karticu… Kupovina na rate od danas je još jednostavnija...

Teretana za um

Svakodnevni mentalni trening je prava "teretana za um" i nešto što bi svatko od nas trebao prakticirati cijeli...