back to top

BalCannes srebro zlatnog sjaja za Wiener osiguranje i MITA Group

Već deset godina BalCannes, najveće regionalno takmičenje kreativnosti, radi na ujedinjavanju tržišta regiona, a najkreativnije agencije iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore šalju najbolje primjere kampanja kako bi ih ocijenili vodeći stručnjaci reklamne industrije, medija i oglašivača.

Ove godine je zabilježen rekordan broj prijava, a MITA Group i Wiener osiguranje VIG finalisti i dobitnici nagrade u komercijalnom segmentu i najtežoj kategoriji BalCannesa – srebro u oblasti korporativnih komunikacija za kampanju koja je pratila sponzorstvo Sarajevo Film Festivala.

„Regionalno srebro ima zlatni sjaj u Bosni i Hercegovini jer znamo da nijedna druga komercijalna kampanja iz naše zemlje nije prošla u finale BalCannesa iako je dosta kampanja s visokim budžetima realizirano prošle godine u Bosni i Hercegovini. Nastavljamo komunicirati kreativno, jer veliki su i veoma važni uspjesi koje smo za kratko vrijeme postigli kampanjama „Šta ako?“ i „Jesi siguran“: regionalna nagrada za kreativnost (BalCannes), značajan rast prodaje kao i dosega na društvenim mrežama za čak 9 puta i angažmana za 12 puta. Ponosni smo na činjenicu da Wiener inovira i pomjera granice u komunikaciji, te je to smjer kojim ćemo nastaviti da predstavljamo osiguravajuću branšu na drugačiji i neočekivan način“ – izjavio je Borislav Doder, predsjednik Uprave Wiener osiguranja VIG nakon osvajanja nagrade.

Korporativne komunikacije su najteži dio oglašavanja, a korporativne i imidž kampanje ispit zrelosti reklamnih agencija. Nema puno prostora za eksperimente i ludu kreativnost kao što je to slučaj sa produkt, CSR, kulturom ili digitalnim kampanjama. Jer, sve treba prilagoditi standardima, voditi računa o pravilima, imidžu i dugoročnoj strategiji koja treba kreirati i održavati sliku o brendu u glavama klijenata.

Ejub Kučuk, direktor kreativne agencije MITA Group povodom ovog uspjeha izjavio je: „Mala država, nedovoljno razvijeno tržište i minimalan budžet kojim smo raspolagali samo su nam dali krila da pokažemo kreativnost i da ideje, a ne novac, pokreću svijet. Hvala Wiener osiguranju VIG na povjerenju i ohrabrivanju da kampanjama pomjerimo granice kreativnosti. I posebno hvala timu koji je radio na ovom projektu. Najbolji ste na svijetu, vjerujemo da su pred nama još bolje kampanje i još veće nagrade.“

Ove godine na BalCannesu, najboljih 25 projekata regije odabrao je najveći žiri do sada, a kojeg je činilo čak 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku.

Tajne uspješnih agencija za nekretnine – Kako lako

Agencije za nekretnine igraju ključnu ulogu na današnjem tržištu nekretnina, pomažući klijentima pronaći savršeni dom ili investiciju. Međutim,...

Poruke učitelja

Knjiga „Poruke Učitelja“ nastala je kao rezultat niza bilješki koje su prikupljene i plasirane u obliku priča i...

TNT Group: Tri decenije inovacija u medijskoj i marketinškoj industriji

Prošlo je 27 godina otkako je TNT Group započeo svoju misiju oblikovanja medijskog pejzaža Balkana. Od skromnih početaka...

Kako se usvaja digitalizacija i zašto je sve više tvrtki provodi

Ako ste se nekada zapitali kako se usvaja digitalizacija i zašto je sve više tvrtki provodi, pročitajte ostatak...

Vrijednost koju stvaramo zajedno: BBI ponuda stambenih i hipotekarnih finansiranja

“Vrijednost koju stvaramo zajedno” naziv je nove kampanje BBI banke za ponudu stambenih i hipotekarnih finansiranja. Bilo da...

Kako odabrati autodijelove – najvažniji kriterij odabira

U današnjici česta tema jeste kako odabrati autodijelove, a da pri tome ne donesemo pogrešnu odluku. Zamjena autodijelova jedna...

Hanka Paldum u gostima kod Enisa Bešlagića

Gdje je nestalo janje iz pjesme „Kad ja pođoh na Bembašu“? Dolazak velike muzičke dive Hanke Paldum u Bingo...

033.ba – Vaš izvor vijesti i informacija iz Sarajeva

U današnjem digitalnom dobu, internet je postao neizostavan izvor informacija i vijesti. U moru online portala, jedan od...