U današnjem digitalnom dobu važnije je nego ikad imati jaku online prisutnost za svoju tvrtku. Postoji mnogo različitih načina za promoviranje vašeg poslovanja na mreži, ali nisu svi jednaki. Evo 10 stvari koje biste trebali uzeti u obzir kada promovirate svoju tvrtku na internetu:
- Definirajte svoju ciljanu publiku.
Koga pokušavate dosegnuti svojim mrežnim marketinškim naporima? Nakon što saznate tko je vaša ciljna
publika, možete prilagoditi svoj sadržaj i poruke tako da imaju odjeka kod njih. - Postavite ciljeve za svoj online marketing.
Što želite postići svojim online marketingom? Želite li povećati svijest o brendu? Generirati potencijalne
klijente? Potaknuti prodaju? Nakon što postavite svoje ciljeve, možete pratiti svoj napredak i mjeriti svoj uspjeh.
3.Optimizirajte svoju web stranicu za tražilice.
SEO je proces optimizacije vaše web stranice za viši rang na stranicama s rezultatima tražilice (SERP). To će vam pomoći da dobijete više organskog prometa na svoju web stranicu. Obratite pažnju na kreiranje sadržaja, link building i tehničku optimizaciju. Također razmislite o implementaciji lokalnog SEO-a za bolje “ciljanje” publike u vašem zemljopisnom području. - Stvorite sadržaj visoke kvalitete.
Vaš sadržaj je ono što će privući i angažirati vašu ciljanu publiku. Provjerite je li vaš sadržaj informativan,
relevantan i privlačan. - Odaberite prave online marketinške kanale.
Dostupni su mnogi različiti mrežni marketinški kanali, poput optimizacije za tražilice (SEO), marketinga na
društvenim mrežama, oglašavanja s plaćanjem po kliku (PPC) i marketinga putem e-pošte. Odaberite kanale koji su najrelevantniji vašoj ciljanoj publici i vašem proračunu. - Koristite društvene mreže za povezivanje sa svojom publikom.
Društveni mediji izvrstan su način povezivanja s publikom, izgradnje odnosa i promoviranja vašeg brenda. - Prikazujte ciljane oglase.
PPC oglašavanje može biti izvrstan način da dosegnete širu publiku i privučete ciljani promet na svoju web
stranicu. - Pratite svoje rezultate i izvršite prilagodbe po potrebi.
Važno je pratiti svoje online marketinške rezultate kako biste mogli vidjeti što funkcionira, a što ne. To će vam pomoći da po potrebi prilagodite svoju strategiju. - Budi strpljiv.
Online marketing zahtijeva vrijeme i trud. Ne očekujte da ćete rezultate vidjeti preko noći. - Budite u tijeku s najnovijim marketinškim trendovima na mreži.
Internetski marketinški krajolik neprestano se mijenja. Provjerite jeste li u tijeku s najnovijim trendovima kako biste svoju strategiju održali učinkovitom.
Dodatni savjeti
Koristite poziv na akciju (CTA). Recite svojim posjetiteljima što želite da učine, kao što je prijava za bilten,
preuzimanje bijelog papira ili kupnja.Koristite vizualne elemente – Vizualni elementi mogu vam pomoći da
privučete pozornost i učinite vaš sadržaj privlačnijim.Koristite dosljedan glas robne marke – Vaš glas robne
marke trebao bi biti dosljedan na svim vašim online kanalima.Odgovarajte svojoj publici – Odmah odgovarajte na komentare, pitanja i recenzije.Budite strpljivi – Potrebno je vrijeme za izgradnju snažne online prisutnosti. Slijedeći ove savjete, možete stvoriti uspješnu mrežnu marketinšku strategiju koja će vam pomoći da postignete svoje poslovne ciljeve.