back to top

10 stvari koje biste trebali uzeti u obzir kada promovirate svoju tvrtku na mreži

U današnjem digitalnom dobu važnije je nego ikad imati jaku online prisutnost za svoju tvrtku. Postoji mnogo različitih načina za promoviranje vašeg poslovanja na mreži, ali nisu svi jednaki. Evo 10 stvari koje biste trebali uzeti u obzir kada promovirate svoju tvrtku na internetu:

  1. Definirajte svoju ciljanu publiku.
    Koga pokušavate dosegnuti svojim mrežnim marketinškim naporima? Nakon što saznate tko je vaša ciljna
    publika, možete prilagoditi svoj sadržaj i poruke tako da imaju odjeka kod njih.
  2. Postavite ciljeve za svoj online marketing.
    Što želite postići svojim online marketingom? Želite li povećati svijest o brendu? Generirati potencijalne
    klijente? Potaknuti prodaju? Nakon što postavite svoje ciljeve, možete pratiti svoj napredak i mjeriti svoj uspjeh.

    3.Optimizirajte svoju web stranicu za tražilice.
    SEO je proces optimizacije vaše web stranice za viši rang na stranicama s rezultatima tražilice (SERP). To će vam pomoći da dobijete više organskog prometa na svoju web stranicu. Obratite pažnju na kreiranje sadržaja, link building i tehničku optimizaciju. Također razmislite o implementaciji lokalnog SEO-a za bolje “ciljanje” publike u vašem zemljopisnom području.
  3. Stvorite sadržaj visoke kvalitete.
    Vaš sadržaj je ono što će privući i angažirati vašu ciljanu publiku. Provjerite je li vaš sadržaj informativan,
    relevantan i privlačan.
  4. Odaberite prave online marketinške kanale.
    Dostupni su mnogi različiti mrežni marketinški kanali, poput optimizacije za tražilice (SEO), marketinga na
    društvenim mrežama, oglašavanja s plaćanjem po kliku (PPC) i marketinga putem e-pošte. Odaberite kanale koji su najrelevantniji vašoj ciljanoj publici i vašem proračunu.
  5. Koristite društvene mreže za povezivanje sa svojom publikom.
    Društveni mediji izvrstan su način povezivanja s publikom, izgradnje odnosa i promoviranja vašeg brenda.
  6. Prikazujte ciljane oglase.
    PPC oglašavanje može biti izvrstan način da dosegnete širu publiku i privučete ciljani promet na svoju web
    stranicu.
  7. Pratite svoje rezultate i izvršite prilagodbe po potrebi.
    Važno je pratiti svoje online marketinške rezultate kako biste mogli vidjeti što funkcionira, a što ne. To će vam pomoći da po potrebi prilagodite svoju strategiju.
  8. Budi strpljiv.
    Online marketing zahtijeva vrijeme i trud. Ne očekujte da ćete rezultate vidjeti preko noći.
  9. Budite u tijeku s najnovijim marketinškim trendovima na mreži.
    Internetski marketinški krajolik neprestano se mijenja. Provjerite jeste li u tijeku s najnovijim trendovima kako biste svoju strategiju održali učinkovitom.

    Dodatni savjeti

Koristite poziv na akciju (CTA). Recite svojim posjetiteljima što želite da učine, kao što je prijava za bilten,
preuzimanje bijelog papira ili kupnja.Koristite vizualne elemente – Vizualni elementi mogu vam pomoći da
privučete pozornost i učinite vaš sadržaj privlačnijim.Koristite dosljedan glas robne marke –  Vaš glas robne
marke trebao bi biti dosljedan na svim vašim online kanalima.Odgovarajte svojoj publici –  Odmah odgovarajte na komentare, pitanja i recenzije.Budite strpljivi –  Potrebno je vrijeme za izgradnju snažne online prisutnosti. Slijedeći ove savjete, možete stvoriti uspješnu mrežnu marketinšku strategiju koja će vam pomoći da postignete svoje poslovne ciljeve.

Kako se piše molba za posao – primjeri i špranca

Molba za posao, poznato i kao motivacijsko pismo ili prateće pismo, ključna je komponenta vaše prijave za posao....

Sve je lakše kad se podijeli

Decembar je mjesec kupovine i poklona, bilo da se radi o djeci, drugim članovima porodice ili nekim drugim...

Ostvarite pravo na očinski dopust 2 mjeseca uz HZZO zahtjev

Uvođenje očinskog dopusta predstavlja značajan korak prema ravnopravnijoj raspodjeli roditeljske skrbi o djeci u najranijoj dobi. Ovaj vodič...

Kako su stolice iz Hadžića postale najprodavanije stolice u Njemačkoj

Bh. kompanija „Adana Co“ – Domaći dizajneri namještaja koji su osvojili evropsko tržište… Trpezarijske stolice koje se proizvode u...

Upravljanje troškovima u malom biznisu:Savjeti za optimizaciju

Upravljanje troškovima ključni je aspekt poslovanja koji određuje uspjeh ili neuspjeh malih poduzeća. Bez obzira na industriju, veličinu ili...

Vrijednost koju stvaramo zajedno: BBI ponuda stambenih i hipotekarnih finansiranja

“Vrijednost koju stvaramo zajedno” naziv je nove kampanje BBI banke za ponudu stambenih i hipotekarnih finansiranja. Bilo da...

Svaki vikend je shopping vikend uz Addiko Mastercard kartice

Popusti pri kupovini kod odabranih trgovaca za plaćanje bilo kojom Addiko Mastercard karticom. Užitak u kupovini od ovog vikenda...

Knjigovođa je neophodan za vaše poslovanje iz ovih 10 razloga

Ako mislite da su usluge knjigovođe nebitne i nepotrebne, razmislite još jednom i malo prokopajte zakone i...