back to top

U nastavku članka saznajte kako uspješno brendirati svoju trgovinu.

Svakodnevno smo izloženi velikoj količini informacija, bljeskalica, reklama, jumbo plakata i drugog reklamnog materijala. Neke od njih ne primjećujemo, neke ne zadržavaju našu pozornost samo mali postotak nas stvarno zanima kako biste saznali više o brendu koji se nalazi na reklamnom materijalu.

Iz tog razloga teško se istaknuti kao brend i pobuditi pozitivne osjećaje kod potencijalnih potrošača u moru trgovina koje se svakodnevno mogu naći na ulicama grada.

S obzirom na to da dobro oglašavanje može značajno povećati profit, ali i utjecati na to koliko ćemo dugo ostati na tržištu i kakav ćemo dojam ostaviti, potrebno je pažljivo birajte vrstu oglasa koje ćemo koristiti.

Planirate li i vi otvoriti trgovinu ili poboljšati već postojeću, nastavite čitati ovaj tekst i saznajte kako je možete uspješno brendirati.

Brendiranje prodajnog izloga – oglašavanje izloga koje privlači pozornost

Želite da potencijalni kupci primijete vašu trgovinu, ali ne znate kako to postići?

Razmislite samo kada hodate ulicom koja mjesta privlače vašu pažnju. Jesu li to obični objekti koji se ni po čemu ne ističu od ostalih ili ćete prije primijetiti objekt koji ima jedinstvenu i dobro osmišljenu reklamu?

Kako uspješno brendirati svoju trgovinu

Vidite kamo ovo vodi, zar ne?

Prvo što trebate je kvalitetno oglašavanjea nakon što ste odabrali što će se na njemu nalaziti, u izradi vam može pomoći veliki broj fotokopirnica i tiskara u Beogradu.

Brendiranje izloga uključuje upečatljiv logo, natpis, svjetleću reklamu, boje i uzorke zidova, kao i natpis ispred trgovine. Sav materijal treba biti uklopljen na takav način da stvara vizualnu sliku i pozitivan stav o vašoj trgovini kod vaše ciljne skupine. Stoga, kada budete donosili odluku o načinu na koji ćete se predstaviti, dobro istražite tko je vaša ciljna skupina i koje su njezine karakteristike.

Cilj je kreirati takvu reklamu koja će, osim što će privući pozornost potencijalnih klijenata i kupaca, istu zadržati i uspjeti prenijeti određeni, unaprijed smišljenu poruku. Ta će ih poruka navesti da posjete vašu trgovinu i od potencijalnog kupca postanu stvarni, a kasnije i lojalni kupac.

Reklamni materijal malog i velikog formata – od letaka do plakata

S obzirom da mnogi potencijalni klijenti neće imati priliku fizički proći pokraj vaše trgovine i primijetiti je, potrebno je okrenuti se nekim drugim strategijama i viziji poslovno oglašavanje.

Letci i leci – promovirajte svoju tvrtku po cijelom gradu

Kako bi što više ljudi upoznalo vaš brend, potrebno ga je koristiti pomoćni reklamni materijal manjeg formata – letke ili letke.

Osim što je to cjenovno pristupačan način oglašavanja, uz pomoć letaka velik broj ljudi može saznati o vašem brendu bez obzira na lokaciju na kojoj se fizička trgovina nalazi. – (Kako uspješno brendirati svoju trgovinu)

znak prodaje

Letak mora imati prepoznatljiv logo koji se nalazi i na samoj trgovini, a potrebno je odabrati boje, font i dizajn.

Prilikom odabira boja imajte na umu da boje kojima prikazujete svoj brend ne smijete mijenjati kako bi ga kupci prepoznali. Odaberite poziv na akciju što će potaknuti potencijalne kupce da posjete vašu trgovinu. U praksi su se najuspješnijima pokazale najave akcija i popusta te najave novih proizvoda i određenih događanja.

Nakon što sami ili uz pomoć stručnjaka dizajnirate i isprintate letke, angažirajte ljude da ih dijele na prometnim gradskim ulicama. – (Kako uspješno brendirati svoju trgovinu)

Plakati i plakati – stacionarna reklama

Glavna razlika između spomenutih letaka i letaka i plakata je njihova veličina. Plakati se tiskaju na A3 ili većem formatu, te služe za privlačenje pozornosti prolaznika. Postavite li plakate na odgovarajuće mjesto – vidljivo, svijetlo mjesto u prometnoj ulici, mogu imati isti učinak kao reklamni materijal malog formata.

Plakati i posteri ne razlikuju se puno od letaka. Za boje i dizajn plakata odaberite isti stil kao i za letak, a te ćete boje kasnije koristiti u svakom obliku oglašavanja, kako bi bili prepoznatljivi.

Plakati ne smiju biti previše šareni, već dovoljno zanimljivi i dojmljivi da privuku pozornost i zanimanje prolaznika. Ovdje je važna zlatna sredina – biti baš po ukusu prosječnog potencijalnog kupca. – (Kako uspješno brendirati svoju trgovinu)

Kako uspješno brendirati svoju trgovinu

Digitalni branding – prisutnost na internetu

S obzirom da se veliki dio današnjeg života odvija na internetnije ni čudna izreka – ako nisi na internetu, onda ne postojiš.

Upravo iz tog razloga važno je da od samog početka predstavite svoj brend na društvenim mrežama. Otvorite račun na nekoj od platformi i redovito objavljujte zanimljive sadržaje koji će navesti ljude da kliknu na vaš profil i vide što još nudite. – (Kako uspješno brendirati svoju trgovinu)

Interaktivna komunikacija na društvenim mrežama pokazao se kao najbolji način za stjecanje novih klijenata, stoga prilikom objave pripazite na opise fotografija, napišite zanimljiv tekst, a na samom kraju teksta možete postaviti nekoliko pitanja kako biste potaknuli komunikaciju.

Nadamo se da smo vam ovim vodičem pomogli da smislite način kako svoju trgovinu učiniti prepoznatljivom. Želimo vam puno sreće u budućnosti razvoj vlastitog posla! – (Kako uspješno brendirati svoju trgovinu)

PREPORUKA

Kako zaraditi novac online 2023.

Kako zaraditi novac online - uvod U današnjem digitalnom dobu mogućnosti internetske zarade brojnije su nego ikad prije. Od...

Kako poboljšati pamćenje i ne zaboraviti stvari

Pretrpani smo nepotrebnim informacijama i sigurno se sve češće događa da ste zaboravili gdje ste ostavili ključeve...

Globalhost d.o.o. širi svoje poslovanje preuzimanjem servisa Genesis

U najnovijem razvoju događaja na tržištu web hostinga i IT usluga, vodeća bosanskohercegovačka web hosting kompanija Globalhost d.o.o....

„Vrhunska preobrazba posljedica je kontinuiranog poboljšanja i uvažavanja ljudi“ (FOTO)

U Banjoj Luci zvanično je otvorena konferencija „TARGER LeanCon 2023: Lean like a Leader! Učesnike očekuju dva sadržajna...

BBI banka, USAID Turizam i Ministarstvo privrede KS zajednički rade na razvoju zdravstvenog turizma u BiH

U organizaciji projekta USAID Turizam, u saradnji s Bosna Bank International d.d. i Ministarstvom privrede Kantona Sarajevo, u...

Partner MKF novčano nagradio eko obrtnike

Primjeri dobrih praksi kao inspiracija drugima Odgovorna upotreba prirodnih resursa, odnosno sirovina i energije, danas je već postala princip...

Šta su online poslovi?

  Internet je revolucionirao način na koji radimo i komuniciramo, pružajući nam priliku da ostvarimo karijere izvan tradicionalnog uredskog...