Pitate se kako razviti posao s TikTokom? U nastavku članka saznajte kako poboljšati poslovanje uz TikTok.
Društvene mreže i aplikacije za online komunikaciju postale su neizostavan dio ljudskog života. Broj društvenih mreža koje ljudi koriste, kao i broj korisnika najpopularnijih mreža, svakim danom raste. Potrebno je pratiti trend, biti popularan i biti u toku s aktualnostima. Porast broja korisnika na društvenim mrežama izazvao je pojavu novih ideja. Nove ideje stvaraju nove trendove i nove društvene mreže, koje će biti drugačije, ali sa sličnom tematikom. Društvena mreža koja je u posljednje dvije godine izazvala pravi boom u tehnološkom svijetu, ali i među korisnicima društvenih mreža je TikTok.
TikTok je društvena mreža, koja se ističe jer dolazi s istoka, iz Kine. Predstavlja veliku konkurenciju najpopularnijim mrežama Instagramu i Facebooku, a postaje sve popularnija. TikTok je aplikacija koja korisnicima omogućuje kreativnost u stvaranju video isječaka do maksimalno 60 sekundi. Aplikacija omogućuje korisnicima stvaranje glazbenih videa, omogućuje im da budu glazbenici i glumci. Za razliku od aplikacije Instagram, TikTok je fokusiran isključivo na stvaranje videa. Jednim formatom obraćanja pratiteljima privlači određenu skupinu ljudi.
Porast broja korisnika društvenih mreža rezultirao je prelaskom marketinga s tradicionalnog pristupa (radio, televizija) na suvremeni, internet marketing. Internet marketing služi robnim markama da skrenu pozornost potencijalnih kupaca putem web stranica, promovirajući proizvode i usluge, kvalitetnim sadržajem koji plasiraju. Nakon privlačenja pažnje na društvenim mrežama, postoji mogućnost uspostavljanja odnosa s klijentima, za razliku od tradicionalnog pristupa gdje toga nema. Potrebno je izgraditi povjerenje kupaca i potaknuti ih na konkretnu akciju.
1. Napravite TikTok profil
Najlakši način za razvoj poslovanja na društvenoj mreži Tiktok je stvaranje Vaš profil i izgraditi svoje ime. Potrebno je da vaš sadržaj bude jedinstven i drugačiji, kako bi privukao pažnju korisnika, tj. kako bi s vremenom postali popularni i imali više sljedbenika. Prije izrade samog profila potrebno je malo istražiti ima li usluga koju pružate ikakvu budućnost na online platformi kao što je TikTok. Najaktivnija skupina ljudi na TikToku za sada su mladi, pa razmislite je li to vaša ciljna skupina. Ako se bavite fitnesom, prodajom obuće ili odjeće, kozmetikom, zdravom prehranom, postoji mogućnost da pronađete svoje mjesto na ovoj društvenoj mreži. Potrebno je pratiti promjenjivo ponašanje mladih i u skladu s tim kreirati sadržaj.
TikTok je kombinacija aplikacije za izradu video klipova Youtube, te društvenih mreža Instagram i Snapchat. Morate shvatiti da je na TikToku naglasak na kvaliteti sadržaja, a ne na kreatoru. Čak i uz mali broj pratitelja i pregleda, jedan od vaših videa može postati viralan i dati vam potrebnu popularnost. Za snimanje video klipova nije potrebno imati opremu, kao kod YouTube platforme, gdje je bitna i kvaliteta videa, uvjetovana kvalitetom opreme. Koristite svoj pametni telefon i počnite stvarati sadržaj koji će vas odvesti u visine. – (Kako razviti posao s TikTokom)
2. # (Hashtag) izazov
Na TikToku, pokretanje se pokazalo kao dobar oblik promocije hashtag izazov, potičući ljude da stvaraju sadržaj i dodaju mu brendirani hashtag. Međutim, uspjeh hashtag izazova leži u činjenici da vaš video postane viralan u trenu ili da već imate bazu ljudi koji prate vaše objave. Govorimo o bazi pratitelja iz razloga što je puno jednostavnije pokrenuti hashtag izazov. Ljudi koji prate vaš rad bit će zainteresirani pratiti novi trend, hashtag izazov i na neki način biti poput vas.
Ako ste novi na društvenoj mreži TikTok, svakako je dobra ideja pokrenuti izazov s hashtagovima, čak i ako imate samo nekoliko stotina pratitelja. Koliki postotak ljudi zapravo prati vaš rad moći ćete saznati na temelju odaziva. Hashtag izazovi ne samo da promiču, već i potiču interakciju među korisnicima. Zanimljivo je da je mreža dobro povezana pa će ljudi koji prate vaše pratitelje moći vidjeti njihove objave i tu se pravi krug.
Dakle, opet smo na početku. Ako želite sami uspjeti na TikTok mreži, bez financijskih ulaganja, najvažniji su kreativni video isječci i kvalitetan sadržaj koji objavljujete. Izazov koji započinjete ne smije biti previše kompliciran i zahtjevan. Napravite nešto jednostavno i dopustite korisnicima da budu kreativni i dodaju vlastiti dodir vašem izazovu.
3. TikTok influenceri
TikTok influenceri još uvijek nemaju toliki utjecaj u društvu kao Instagram influenceri. Tik Tok predstavlja nešto novo i drugačije na tržištu, pa privlači pažnju korisnika. TikTok također privlači pažnju kompanija koje razmišljaju u skladu s vremenom, te žele unaprijed osigurati svoje mjesto na TikToku. Suradnja s influencerima je opcija ako imate priliku za obostranu korist, a želite i pažnju ljudi na TikToku. – (Kako razviti posao s TikTokom)
Velik broj influencera s drugih društvenih mreža pokušava izgraditi svoju bazu pratitelja i na TikToku. Razlog tome je što je TikTok nova platforma, koja influencerima kao kreatorima otvara nove mogućnosti (veća popularnost i zarada). Postoji mogućnost da se oglašavaju na svojim već popularnim profilima na drugim društvenim mrežama. Izgradili su svoje ime kao brend, pa na lakši način dolaze do velikog broja pratitelja i popularnosti. – (Kako razviti posao s TikTokom)
Metoda suradnje s influencerima donosi rezultate, ako ste prethodno dobro istražili. Najlakše je nekome platiti uslugu, ali treba dobro razmisliti jeste li time utjecali na ciljanu publiku. Da biste to znali, morate biti dobro informirani o osobi s kojom želite raditi, tj. istražite je li to pravi utjecajni faktor za vaše poslovanje. – (Kako razviti posao s TikTokom)
Važno je napomenuti da korisnici društvene mreže TikTok nisu pretjerano naklonjeni tradicionalnom pristupu internetskom marketingu. Klasične reklame, koje već dobro poznajemo s Facebooka, na TikToku neće naići na pretjerano dobar odjek. Kada radite s influencerom, sve to korisnicima mora izgledati prirodno. Publika svakodnevno prati influencere i od njih očekuje sadržaje na koje su navikli. Dakle, video klip koji influencer kreira mora sadržavati vaš brend, ali ne smije odudarati od onoga što njegova publika voli gledati. – (Kako razviti posao s TikTokom)
Zaključak
TikTok je u kratkom vremenu postao jedna od najpopularnijih društvenih mreža. Istraživanje sljedbenika objava pokazalo je da TikTok publika ima jaku tendenciju reagiranja na sadržaj koji objavljuju korisnici. Stoga nam angažiranje publike koja prati influencere daje informaciju da je suradnja s njima pametan potez na ovoj društvenoj mreži. Uz pomoć TikToka, tvrtke koje posluju u više zemalja imaju mogućnost kreiranja kampanje koja će biti prilagođena interesima šire publike. – (Kako razviti posao s TikTokom)
TikTok može biti posebno značajan ljudima koji su na početku svoje karijere. Stvaranjem jedinstvenog sadržaja na ovoj društvenoj mreži, koja je također na početku, mogu se postići značajni rezultati. Potrebno je sakupiti bazu pratitelja koja će kasnije od vas stvoriti influencera čije će se trendove pratiti na ovoj društvenoj mreži. – (Kako razviti posao s TikTokom)
PREPORUKA
- Zarada od hobija
- Viber kao rješenje za poboljšanje poslovanja
- Čitanje knjiga
- Nedostatak sna
- Ljekovito bilje