back to top

BalCannes srebro zlatnog sjaja za Wiener osiguranje i MITA Group

Već deset godina BalCannes, najveće regionalno takmičenje kreativnosti, radi na ujedinjavanju tržišta regiona, a najkreativnije agencije iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije i Crne Gore šalju najbolje primjere kampanja kako bi ih ocijenili vodeći stručnjaci reklamne industrije, medija i oglašivača.

Ove godine je zabilježen rekordan broj prijava, a MITA Group i Wiener osiguranje VIG finalisti i dobitnici nagrade u komercijalnom segmentu i najtežoj kategoriji BalCannesa – srebro u oblasti korporativnih komunikacija za kampanju koja je pratila sponzorstvo Sarajevo Film Festivala.

„Regionalno srebro ima zlatni sjaj u Bosni i Hercegovini jer znamo da nijedna druga komercijalna kampanja iz naše zemlje nije prošla u finale BalCannesa iako je dosta kampanja s visokim budžetima realizirano prošle godine u Bosni i Hercegovini. Nastavljamo komunicirati kreativno, jer veliki su i veoma važni uspjesi koje smo za kratko vrijeme postigli kampanjama „Šta ako?“ i „Jesi siguran“: regionalna nagrada za kreativnost (BalCannes), značajan rast prodaje kao i dosega na društvenim mrežama za čak 9 puta i angažmana za 12 puta. Ponosni smo na činjenicu da Wiener inovira i pomjera granice u komunikaciji, te je to smjer kojim ćemo nastaviti da predstavljamo osiguravajuću branšu na drugačiji i neočekivan način“ – izjavio je Borislav Doder, predsjednik Uprave Wiener osiguranja VIG nakon osvajanja nagrade.

Korporativne komunikacije su najteži dio oglašavanja, a korporativne i imidž kampanje ispit zrelosti reklamnih agencija. Nema puno prostora za eksperimente i ludu kreativnost kao što je to slučaj sa produkt, CSR, kulturom ili digitalnim kampanjama. Jer, sve treba prilagoditi standardima, voditi računa o pravilima, imidžu i dugoročnoj strategiji koja treba kreirati i održavati sliku o brendu u glavama klijenata.

Ejub Kučuk, direktor kreativne agencije MITA Group povodom ovog uspjeha izjavio je: „Mala država, nedovoljno razvijeno tržište i minimalan budžet kojim smo raspolagali samo su nam dali krila da pokažemo kreativnost i da ideje, a ne novac, pokreću svijet. Hvala Wiener osiguranju VIG na povjerenju i ohrabrivanju da kampanjama pomjerimo granice kreativnosti. I posebno hvala timu koji je radio na ovom projektu. Najbolji ste na svijetu, vjerujemo da su pred nama još bolje kampanje i još veće nagrade.“

Ove godine na BalCannesu, najboljih 25 projekata regije odabrao je najveći žiri do sada, a kojeg je činilo čak 25 predstavnika klijenata, agencija i novinara koji prate struku.

Poslovna moda – što nositi, a što izbjegavati na poslovnim sastancima?

U svijetu gdje prvi dojam može biti ključan za uspjeh, poslovna moda više nije samo stvar estetike, već...

Budi nezaustavljiv

Naslov knjige “Budi nezaustavljiv” stavlja veliki naglasak na samopouzdanje koje je svakome od nas potrebno za postizanje ciljeva. Mala...

Kako su stolice iz Hadžića postale najprodavanije stolice u Njemačkoj

Bh. kompanija „Adana Co“ – Domaći dizajneri namještaja koji su osvojili evropsko tržište… Trpezarijske stolice koje se proizvode u...

Kako svoju tvrtku učiniti velikim brendom?

Kako biste svoju tvrtku učinili velikim brendom, ključno je da razvijete strategiju koja će privući pozornost vaše...

Kako kontrolirati ljutnju: 11 načina za prevladavanje ljutnje

U nastavku članka saznajte kako kontrolirati ljutnju uz pomoć 11 načina za prevladavanje ljutnje. Čekanje u dugim redovima, dvosmisleni...

Novi proizvod Intesa Sanpaolo Banke kreiran za zaposlene mame – Mamma@work

Povodom obilježavanja 25. novembra/studenog – Međunarodnog dana borbe protiv nasilja nad ženama Grupa Intesa Sanpaolo odlučila je pokrenuti...

Nova kampanja Addiko Banke / “Ako je život trka, mi vam dajemo prednost za pobjedu”

Nova kampanja Addiko Bank Sarajevo nosi simboličnu poruku “Ako je život trka, mi vam dajemo prednost za pobjedu”. Razlog...