Nova kampanja Addiko Banke / “Ako je život trka, mi vam dajemo prednost za pobjedu”

Nova kampanja Addiko Bank Sarajevo nosi simboličnu poruku “Ako je život trka, mi vam dajemo prednost za pobjedu”.

Razlog za to leži u činjenici da vrijeme kao resurs postaje sve dragocjenije. Gužva, opterećenost obavezama ili neki drugi razlozi često utiču na to da ljudi propuste neke važne trenutke u životima svojih bližnjih ili jednostavno nemaju dovoljno vremena da uživaju u tim trenucima, jer su opterećeni nečim drugim. Vrijednosti: fokusiranost na bitno, efikasnost i jednostavna komunikacija već su postali sinonimi za način poslovanja Addiko Bank Sarajevo, ali i kao model ponašanja svim zaposlenika Banke.

“Na pomalo duhovit i neuobičajen način, pokušali smo prikazati različite situacije gdje su ljudi zabrinuti da će zbog nedostatka vremena propustiti neke bitne životne stvari ili neke uobičajene životne užitke”, istakla je Aldina Budnjo, marketing menadžerica u Addiko Bank Sarajevo, te naglasila da u ovakvim situacijama rješenje koje dolazi iz Addiko banke – brzo, praktično i dostupno kad god i gdje god, postaje još više vrijedno. “Kroz ključnu poruku kampanje ‘Ako je život trka, mi vam dajemo prednost za pobjedu’ klijentima jasno komuniciramo da je Addiko Bank siguran partner koji može ponuditi najbrže finansijsko rješenje”, naglasila je Budnjo.

Više detalja o aktuelnoj ponudi brzih kredita potražite na  Ako je život trka, mi vam dajemo prednost za pobjedu! – Addiko Bank Sarajevo (addiko-fbih.ba)

Koliko je koristan ovaj članak?

Kliknite na zvjezdicu da biste je ocijenili!

Prosječna ocjena / 5. Brojanje glasova:

Još uvijek nema glasova. Ocijenite prvi!

Pošto vam se svidio članak molimo da ga podijelite

Pratite nas na društvenim mrežama

Žao nam je što vam se nije svidio sadržaj. Možete li nam reći zašto?

Pomozite nam da unaprijedimo sadržaj!

Recite nam kako možemo unaprijediti ovaj sadržaj

Možda vas zanima

Vispak, Konzum i Mercator zajedno „stvaraju ljubav“ za djecu oboljelu od raka

Društveno odgovorne kompanije Vispak, Konzum i Mercator, vođene istim vrijednostima, odlučili su na poseban način obilježiti kraj ove...

Bingo nastavlja sa investicijama na području Kalesije, otvorili 224. poslovnicu

Na području općine Kalesija Bingo je započeo sa radom davne 2006. godine. Od tada do danas brojne su...

Najavljujemo PIT Adria Summit 2022 u decembru

PIT Adria Summit 2022 – Konferencija, summit, zbor, festival, sajam, sve to i mnogo više toga možete doživjeti...

dm iz predostrožnosti povlači proizvod dmBio biber, crni, cijelo zrno, 70 g

S ciljem zaštite potrošača, dm drogerie markt d.o.o. iz predostrožnosti povlači proizvoddmBio biber, crni, cijelo zrno, 70 g....

Kako pravilno meditirati? – Meditacija za opuštanje

Ako se pitate kako pravilno meditirati na pravom ste mjestu. Mnogi ne znaju, ali u meditaciji smo u svom...

Teretana za um

Svakodnevni mentalni trening je prava "teretana za um" i nešto što bi svatko od nas trebao prakticirati cijeli...

S rastom prometa od 20,16% dmBiH završio poslovnu godinu 2021/22.

Kompanija dm drogerie markt obilježila je još jednu, 16. po redu, uspješnu poslovnu godinu. Rezultati koji su predstavljeni...

Opraštanje i kako oprostiti i kad se čini nemogućim?

Opraštanje se u većini slučajeva čini nemogućim. Oprost nije nešto što činite za drugu osobu. Radite to isključivo zbog...